Spar 25% på alt hos Moodings

Trænings update: mor mavsen

image

Jeg kan se at det allerede er ved at være 14 dage siden jeg sidst skrev om træning og der var det allermest kampen mod den flade mås jeg havde fokus på. Men, men, men der er jo også sket enorme forandringer på maven siden mine mavemuskler samlede sig. I begyndelsen hang mit maveskind mere end før træning, men det er langsomt, men sikkert altså begyndt at trække sig sammen. Workout Pedersen havde skrevet det ville ske, men jeg må indrømme, at jeg simpelthen ikke troede på at huden kunne trække sig sammen. Jeg troede den var for skadet. Jeg tog fejl.

Det vildeste er jo at forandringen er sket på halvanden måned. Freaking halvanden måned. Hvis jeg havde lagt alt min energi i at træne istedet var at græde over min krop (og ja det har jeg gjort), tænk hvor langt jeg så havde været. Det giver så meget blod på tanden med de her undervejs billeder, fordi det virkelig gør det tydeligt hvor meget der sker. Så gør det. Selvom man måske ikke er glad for de første billeder, så bliver man glad for dem, når man ser udviklingen på kroppen. Og ærligt så synes jeg sgu også at det er grænseoverskridende at vise billederne frem, men omvendt så har jeg fået så stor respons fra mange som har det på samme måde, at jeg tænker at jeg nok overlever. Den her slags billeder synes jeg er super motiverende selv. Fordi jeg kan se der sker noget og fordi træningsmetoderne er nogle der er overskuelige. Seriøst prøv at kig på Workout Pedersens Instagram. Så mange billeder af resultater fra helt almindelige kvinder og det er meget mere motiverende for mig end træningsikoner. Selvom jeg altså også lurer på dem 😛

image

Jeg havde helt ambivalente følelser med at dele overstående billede af hudflappen, men blev enig med mig selv om at gøre det. Min huddelle er simpelthen den jeg har været allermest træt af og haft sværest ved at acceptere. Jeg tænker mit kejsersnitsar sikkert gør at huden aldrig bliver helt pæn omkring, men se hvor dellen er svundet. Det troede jeg seriøst overhovedet ikke var muligt. Huden trækker simpelthen opad og selv min navle hænger ikke så meget mere med mulen længere. I kan eventuelt se hvordan min mave så ud i januar HER.

image

Hver aften smøre jeg mave, mås og lår ind i African Botanics Marula Firming Body Oil (affliate link). Olien er formuleret til at forynge, gendanne, nærer & tone huden og det er jo præcis hvad jeg ønsker for min hud. Så derfor forsøger jeg at hjælpe den så godt på vej som muligt. Den er en smule pebret, men altså også ret drøj i brug. Jeg har brugt den et par uger nu og der mangler kun 2-3 cm i flasken.

16 kommentarer

  • Tina Luise

    Hold nu kæft hvor er det vildt, og flot flot flot resultat! Det er lige før jeg kommer op af sofaen og går igang! Hvor var det du havde fundet det program?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Tak – jeg forstår slet heller ikke hvor hurtigt det er gået 🙂
      Det er work out Pedersen programmer jeg bruger. De er geniale 😀

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Henriette

    Vildt flot – hvilket træningsprogram bruger du ?

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Malene

    Hej Nanna. Kanont resultat 😀 Jeg har også selv købt wp’s programmer men har ikke fået taget mig sammen endnu 🙁 Det er også mest om aftnen jeg har tid, så tænkte hvor tit træner du hvert program og hvornår træner du?
    Igen, vildt flot resultat 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Tusind tak 🙂 Jeg træner 3-5 gange om ugen. Hovedsagligt 1 program pr dag og de tager jo kun 15-20 minutter 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • WOOOW for en forskel. Det går stærkt med forandringerne, som også er meget tydelige. Må du efterhånden ikke skulle skifte garderoben ud, når nu maven svinder ind i den hastighed?

    Tænkte faktisk på for et par dage siden, hvordan det gik med dine træningsprogrammer. Det kan jeg så se nu. Sidder med åben mund og polypper.

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Tak, kan slet heller ikke forstå at det er sket så hurtigt 🙂
      Mine bukser sidder lidt løst, men tror egentlig ikke jeg har tabt mig meget. Det er vist bare blevet til muskler istedet for fedt 😛

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Det er ikke tallet på vægten, der er relevant i den forbindelse, det er målene, som du jo både ved almindeligt øjekast kan se har forandret sig gevaldigt, men som du også kan måle dig til (hvis du kommer til et punkt, hvor du gerne vil se resultaterne sort på hvidt).

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Det er rigtigt 🙂 Men så skulle jeg næsten have målt mig inden start. Men pyt for mig er det mest at få det bedre i mit skind det handler om 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Henriette

    Jeg er gået i gang med programmet for delte mavemuskler. Lavede det for første gang i går og hold da lige op det kan mærkes i maven i dag.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Natascha Nielsen

    Hej Nanna. Først wow! Og next har du gjort meget ud over at træne?
    Jeg har købt WP mave og helkropsprogram,og var igang i en – tre uger og gik så i stå 😕 men tror efter lidt tests at jeg har delte mavemuskler efter min graviditet for to år siden. Ikke meget men 1,5-2 cm. Så tror lige jeg skal have fingrene i delte mavemuskler programmet også 😊

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Tak 🙈 Jeg har ikke gjort en disse ud over programmerne. Jeg smugspiser stadig chokolade og ligger på sofaen 😜 Hendes programmer er så sindsygt effektive.

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Natascha Nielsen

      Ok 😊”Godt” at vide. Så vil jeg knokle på, er vildt dårlig til at holde fokus i mere end 2-3 uger hvis der ikke sker noget 😜jeg må lige få købt “delte mavemuskler” programmet og igang 😊

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • God trænings lyst 😀

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Spar 25% på alt hos Moodings