Pisse meget tak!!!

Farvel og tak flad røv

image

Nu er katten ligesom ude af sækken omkring hele det her med at skulle skilles og jeg må indrømme, at det her trænings halløj er kommet i kølvandet på alt det. Jeg havde simpelthen et behov for at få det bedre med mig selv. For mig handler det slet ikke om cm og vægt, så derfor vejer og måler jeg mig f.eks. heller ikke. Jeg ved at noget omrokere sig, for mine bukser glider ned, men that’s it 😛

Træningen handler om mig og hvordan jeg har og havde det i mit skind. Og jeg havde det ad h til. Hver gang jeg stod uden tøj blev jeg så ked af min trætte mor krop og pludselig blev jeg sgu træt af at være træt af mig selv. Og undervejs fandt jeg ud af at træningen er en glimrende måde at få frustrationer, ked af det hed og vrede ud af kroppen på. Nogle aftener har jeg enormt svært ved at være i mit skind og føler mig vildt ensom, når ungerne er puttet og det er ligesom ikke så nem at rende nogle steder. Så bruger jeg helt ærligt træning som distraktion. Jeg kan ikke overskue rødvin og smøg metoden, som jeg “før børn” straks ville have øjnet en mulighed for at kaste mig over. Måske den kommer på et tidspunkt, men for nu har jeg behov for at behandle min krop pænt og opbygge mit selvværd. Og at der derigennem også opstod en mulighed for at bearbejde noget af det indre kaos var bare et win.

De dage, hvor jeg egentlig ikke orker at træne, men alligvel får mig hevet op til det, så nyder jeg at f.eks. mit booty program kun tager cirka 15 minutter.

Ligesom at der lynhurtigt kom resultater ud af at træne mine delte mavemuskler, så er der altså også noget at spore på resten af kroppen. Jeg ved ikke om min krop bare opbygges hurtigt eller træningen ses enormt hurtig fordi jeg var/er i så skræmmende dårlig form. Faktisk aner jeg slet ikke om det her interessere jer, men jeg synes der var rigtig god respons på det første indlæg og jeg tænker at jeg umuligt kan være den eneste som mistede sin røv under en graviditet og ikke fik den leveret retur efterfølgende.

Men prøv lige at se min flade mås – den er sgu ved at kravle op på plads. Billedet til venstre er fra før jeg begyndte booty programmet og billedet til højre er efter cirka 3-4 ugers træning. Jeg synes selv forskellen er vild efter så kort tid.

image

Her forfra ses forskellen tydelige på lårene. De sidder knap så tæt og så er de altså ikke så bløde (læs slaskede) som tidligere.

image

Udover booty programmet har jeg også kastet mig over et begynder helkropsprogram samt et almindeligt maveprogram efter jeg ikke længere har mellemrum i mavemusklerne. Jeg træner 4-5 dage om ugen og mikser programmerne. De fleste dage træner jeg kun 1 program, men nogle gange tager jeg to i rap.

Ligesom programmet til delte mavemuskler var fra Workout Pedersen, så er de andre programmer også. For god ordens skyld må jeg hellere skrive at jeg altså selv har købt og betalt programmerne. Jeg synes bare de er så geniale, at jeg får lyst til at dele dem med jer. I øvrigt skulle i kigge forbi Workout Pedersens Instagram, for at se vilde resultater. Det giver blod på tanden, at se helt almindelig kvinder trænings resultater synes jeg

Følg også med på Instagram under @nannapretzmann eller Snapchat under navnet tvillingernesmo 🙂

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Pisse meget tak!!!